fbpx

Upgrade premium Comarch ERP Optima

Zakup programu to jedno, drugie to późniejsze wsparcie i bieżąca pomoc. Zarówno testując jak i decydując się na program Comarch ERP Optima użytkownicy mają dostęp do szerokiej palety pomocy. Począwszy od wszelkiego rodzaju samouczków. Następnie filmów instruktażowych a skończywszy na pomocy telefonicznej specjalistów Comarch. Biorąc pod uwagę zmiany w przepisach i związane z tym aktualizacje warto bliżej przyjrzeć się pomocy jaką otrzymuje w ramach Upgrade Premium.

Jak działa upgrade premium Comarch ERP Optima?

Program Comarch ERP Optima posiada wbudowaną pomoc kontekstową. Po wciśnięciu odpowiedniego klawisza funkcyjnego (F2) pojawia się okno z instrukcją. Są jednak sytuacje, kiedy taka pomoc nie wystarcza. Warto wówczas skorzystać z pomocy specjalistów Comarch. Do dyspozycji mamy wówczas wspomniany Upgrade Premium.

Czyli oprócz dostępu do aktualizacji otrzymujemy dostęp do specjalnej infolinii. Pomoc przy programie Comarch ERP Optima w ramach Upgrade Premium jest płatna. Można ja jednak kupić w wersji abonamentowej na miesiąc lub na rok. Co ważne wybierając pakiet roczny otrzymujemy dodatkowe dwa miesiące za darmo.

Co otrzymujemy w ramach Upgrade Premium. Przede wszystkim nielimitowany dostęp do konsultacji telefonicznych. Ponadto wyższy priorytet przy realizacji zgłoszeń mailowych. Wartością dodaną są również specjalne dedykowane szkolenia dla użytkowników programu Comarch ERP Optima.

Comarch-ERP-Optima-serwis i obsługa

Rozwiązanie jest tak przygotowane, że wykupując Upgrade Premium zgłaszamy dedykowane numery telefonów. System wówczas sam rozpoznaje numer i następuje automatyczne połączenie z asystą. Upgrade Premium jest gwarancją że po drugiej stronie telefon odbierze od nas ekspert od danego modułu programu Comarch ERP Optima. Korzystając z tego rozwiązania oszczędzamy zarówno nasz czas, jak i naszych pracowników na samodzielne poszukiwanie rozwiązania.