fbpx

Aplikacje Comarch Mobile

W świecie biznesu, gdzie mobilność to klucz do sukcesu, aplikacje Comarch Mobile stają się nieocenionym narzędziem w pracy. Dostosowane zarówno do smartfonów, jak i tabletów, aplikacje mobilne rewolucjonizują podejście do codziennych zadań firmowych. Od sprzedaży (SFA), zarządzania punktem sprzedaży (POS), fakturowania, aż po zarządzanie magazynem, zasobami ludzkimi, efektywność przedstawicieli handlowych, utrzymanie serwisu, bezpieczeństwo danych i głębokie analizy Business Intelligence – nasze narzędzia są przygotowane, by wspierać każdy aspekt Twojej działalności.

Comarch Mobile Sprzedaż - aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Czy Twoja praca polega na byciu stale w ruchu, często poza centralą firmy, a może nawet w pełni zdalnie?  Czy smartfon lub tablet są Twoimi niezbędnymi narzędziami w codziennym wykonywaniu obowiązków?

A może kluczowe jest dla Ciebie ciągłe posiadanie dostępu do najświeższych danych o Twojej firmie i klientach?

Odkryj nowe horyzonty z Comarch Mobile Sprzedaż!

comarch mobile sprzedaż aplikacja

Poznaj możliwości aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to dedykowana aplikacja dla mobilnych przedstawicieli handlowych oraz pracowników terenowych, którzy priorytetowo dążą do szybkiego kontaktu z klientem, efektywnej rejestracji zamówień czy bezpośredniej sprzedaży, nie zapominając przy tym o budowaniu trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.

Doświadcz, jak aplikacja na urządzenia z systemem Android rewolucjonizuje codzienne zadania przedstawicieli handlowych. Comarch Mobile Sprzedaż to narzędzie, które bezproblemowo integruje się z systemami zarządzania przedsiębiorstwem, takimi jak Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, zapewniając płynną i efektywną pracę.

aplikacja mobilna dla handlowców

Korzyści z używania Comarch Mobile Sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż, to aplikacja wyposażona w bogaty zestaw funkcji dla przedstawicieli handlowych, która wyróżnia się na tle innych dzięki:

  • solidnemu zabezpieczeniu danych poprzez zastosowanie szyfrowania bazy danych mobilnej,
  • praktycznemu i intuicyjnemu interfejsowi, stworzonemu z myślą o codziennych potrzebach przedstawicieli handlowych, co ułatwia szybką rejestrację transakcji sprzedażowych i efektywne prowadzenie wizyt u klientów,
  • możliwości dopasowania funkcjonalności i danych, które są udostępniane pracownikom mobilnym, w zależności od specyficznych wymagań danej branży.

Aplikacja mobilna oferuje dostęp do najnowszych danych i umożliwia efektywną pracę offline w terenie.

Aplikacje-mobilne

Możliwości funkcjonalne aplikacji

Aplikacja Comarch Mobile sprzedaż posiada wiele możliwości. Intuicyjny interfejs aplikacji sprawia, że edycja dokumentów jest szybka i łatwa:

  • Dodawanie produktów do koszyka za pomocą skanera kodów kreskowych lub klawiatury mobilnej,
  • Dostęp do szczegółowych informacji o produktach, dostępności magazynowej i aktualnych rabatach,
  • Dostarczanie zamówionych towarów w kartonach, paletach lub skrzyniach,
  • Weryfikacja warunków koncesji określonych dla towarów,
  • Automatyczne obliczanie warunków handlowych zdefiniowanych w centrali (promocje, limity kredytowe, kontrola marży itp.)
  • Drukowanie dokumentów z podpisem klienta za pomocą mobilnych drukarek termicznych lub laserowych,
  • Wysyłanie wydruków PDF dokumentów (formularze zamówień, kopie faktur) pocztą elektroniczną,
  • Realizacja programów lojalnościowych i promocji pakietowych
  • Regulowanie należności i zobowiązań wobec dostawców,
  • Rejestrowanie reklamacji klientów dotyczących zakupionych towarów i monitorowanie ich realizacji, Sprzedaż zestawów (sprzedaż zestawu składającego się z kilku produktów),
  • Możliwość analizowania, kontekstualizowania, zatwierdzania, drukowania i wysyłania danych pocztą elektroniczną za pomocą raportów,
  • Elastyczny wybór płatnika, odbiorcy i adresu dostawy podczas zapisywania transakcji,
  • Możliwość ręcznego przydzielania rabatów przez pracowników podczas negocjacji z klientami,
  • Definiowanie budżetów, limitów wykorzystywanych przez osobę odpowiedzialną podczas udzielania rabatów,
  • Możliwość dodawania załączników do pozycji lub nagłówków publikowanych dokumentów (np. specyfikacji, umów, szczegółowych wymagań klienta).

Wygląd aplikacji Comarch Mobile sprzedaż

Obsługa preselling i vanselling

Comarch Mobile Sprzedaż oferuje profesjonalną obsługę zamówień obejmujących preselling:

  • Przyjmowanie zamówień, wycen i zapytań sprzedażowych od klientów,
  • Wybór cech produktów zamówionych przez klienta (rozmiar, kolor, data ważności).
  • Wybór metody dostawy (kurier), adresu dostawy, magazynu i daty realizacji zamówienia,
  • Zarządzanie harmonogramem realizacji zamówienia klienta.
  • Dostęp do historii transakcji i realizacji zamówień
  • Szybka organizacja dokumentów na podstawie poprzednich zamówień klienta,
  • Rejestracja transakcji międzynarodowych (zamówienia i oferty w obcej walucie),
  • Sprawdzanie aktualnych (online) stanów towarów,
  • Organizowanie niepotwierdzonych zamówień w innych kanałach sprzedaży (np. e-commerce)
  • Tworzenie i organizacja rezerwacji w magazynie centralnym firmy w celu zapewnienia dostępności towarów zamówionych przez klienta,
  • Wybór i przełączanie magazynów w linii zamówień w celu szybkiej dostawy zamówionych towarów;
  • wystawianie faktur zaliczkowych i przyjmowanie płatności za zamówienia w toku; 
  • dostarczanie klientom materiałów promocyjnych (marketingowych).

Przedstawiciel handlowy ma możliwość przeprowadzenia sprzedaży bezpośredniej, w tym wydania towarów bezpośrednio u klienta lub świadczenia usługi. W zakresie funkcji vanselling aplikacja Comarch Mobile sprzedaż obsługuje:

  • możliwość wystawiania faktur, paragonów, czy dokumentów wydań zewnętrznych,
  • proces fiskalizacji dokumentów oraz drukowanie dokumentów handlowych z podpisem klienta,
  • opcję automatycznej płatności gotówką lub za pomocą karty płatniczej,
  • integrację z przenośnymi urządzeniami płatniczymi,
  • dostęp do kompleksowej historii transakcji i płatności klienta,
  • zarządzanie procesami przyjmowania i zwrotu produktów przeznaczonych do bezpośredniej sprzedaży i dystrybucji, od samochodu dostawczego przedstawiciela do magazynu centralnego,
  • gwarancję bezpieczeństwa transakcji poprzez uniemożliwienie edytowania dokumentu sprzedażowego i zapisu kasowego przez przedstawiciela po jego wydrukowaniu lub wysłaniu do klienta,
  • obsługę sprzedaży produktów z kaucją, zarówno ich zwrot jak i rozliczanie kaucji,
  • zarządzanie procesami odwrotnego obciążenia,
  • rejestrowanie sprzedaży bezpośredniej bez konieczności dodawania nowego kontrahenta, poprzez wykorzystanie paragonu na kontrahenta jednorazowego.

Aplikacja Comarch Mobile Zarządzanie

Kierujesz zespołem handlowców? Nadzorujesz działania pracowników w terenie?

Comarch Mobile Zarządzanie to narzędzie na urządzenia mobilne, które pozwala koordynować działalność pracowników terenowych, ich wykonywane zadania oraz wyniki sprzedaży za pomocą jednej platformy online. Obserwuj postępy oraz kieruj działaniami zespołu handlowego lub serwisowego.

Comarch Mobile Zarządzanie integruje się bezproblemowo z oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum.”

Poznaj możliwości Comarch Mobile Zarządzanie

Comarch Mobile Zarządzanie to narzędzie przeznaczone dla liderów i menedżerów handlowych, które umożliwia efektywne kierowanie pracownikami w terenie za pomocą każdego urządzenia, niezależnie od lokalizacji, oferując:

  • błyskawiczne planowanie, modyfikacje, zatwierdzanie i anulowanie zadań dla członków zespołu,
  • definiowanie standardów spotkań handlowych i ich egzekwowanie,
  • badanie informacji dzięki dogłębnym raportom,
  • usprawnienie tras w procesie organizacji działań,
  • wgląd w zadania realizowane przez pracowników w mobilnych rozwiązaniach Comarch Mobile Sprzedaż czy Comarch Mobile Zakupy,
  • śledzenie aktualnego miejsca pobytu pracowników oraz przeglądanie ich zarejestrowanych tras,
  • wprowadzanie i modyfikowanie oznaczeń (statusy aktywności), niezbędnych do dokumentowania ich pracy,
  • efektywny przepływ informacji z członkami zespołu oraz opcję przesyłania ważnych komunikatów,
  • zarządzanie obszarami, pracownikami i klientami.

Technologia Responsive Web Design gwarantuje, że interfejs aplikacji dostosowuje się do wielkości ekranu, co sprawia, że jest czytelny i intuicyjny na każdym urządzeniu, takim jak smartfon, tablet czy komputer.

W związku z tym, że producent oferuje różne systemy Comarch ERP, z którym współdziała aplikacja mobilna, niektóre funkcje mogą być dostępne w różnym zakresie. Zachęcamy do nawiązania z nami kontaktu, aby uzyskać dokładne informacje.

Wygląd aplikacji Mobile Zarządzanie

Comarch Mobile Monitorowanie

Dla zespołów działających poza siedzibą kluczowe jest utrzymanie efektywnej komunikacji z kolegami z pracy. Natomiast dla liderów zespołu priorytetem jest śledzenie aktualnej lokalizacji pracowników oraz tras, które pokonują przedstawiciele handlowi zapisane w Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy oraz technicy w Comarch Mobile Serwis.

Menedżerowie odpowiedzialni za określone grupy pracowników w organizacji mają możliwość w intuicyjny sposób za pomocą przeglądarki internetowej:

  • obserwować na mapie aktualne położenia swojego zespołu,
  • oceniać, czy zaplanowane trasy zostały zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami,
  • ustawiać spersonalizowane statusy aktywności niezbędne do dokumentowania pracy członków zespołu,
  • weryfikować lokalizacje GPS pracowników oraz miejsca wykonania określonych zadań (na przykład tworzenie dokumentacji, robienie zdjęć ekspozycji w aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy, Comarch Mobile Serwis),
  • wysyłać ważne komunikaty do swojego zespołu.