Pakiet VAT e-commerce
Od 1lipca w systemie podatkowym funkcjonuje tak zwany pakiet VAT e-commerce. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wprowadzonym zmianom oraz ich zastosowaniu w Comarch ERP Optima.
Od 1lipca w systemie podatkowym funkcjonuje tak zwany pakiet VAT e-commerce. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wprowadzonym zmianom oraz ich zastosowaniu w Comarch ERP Optima.
Nie bez kozery rok 2021 można nazwać rokiem sporych zmian w przepisach. Zmiany te znalazły odzwierciedlenie w programie Comarch ERP OPTIMA. Początek roku to przede wszystkim zmiany w zakresie VAT. Z początkiem roku wszedł w życie tak zwany pakiet Slim VAT. Celem tej zmiany było uproszczenie procedur związanych z rozliczaniem VAT. Wielu przedsiębiorców miało niestety spory kłopot z interpretacją i stosowaniem przepisów. Dlatego pod koniec kwietnia ustawodawca doprecyzował zmiany w zakresie Pakietu Slim VAT.
Czas pandemii oraz związany z tym lockdown wymusił na wielu branżach zmianę sposobów sprzedaży i pozyskiwania klientów. Firmy, które opierały swój biznes na metodach tradycyjnych przedefiniowały sprzedaż na e-commerce. Nie da się również nie zauważyć, że dla wielu z nich był to prawdziwy starzał w dziesiątkę. Podczas, gdy wiele branż ledwo wiązało koniec z końcem sprzedaż w internecie szybowała w górę. Firmy, które wdrożyły narzędzia do e-commerce z pewnością zyskały i podwoiły zyski. Zobacz jak dzięki Comarch e-sklep możesz sprzedawać swoje produkty w sieci.
Upgrade premium Comarch ERP Optima Zakup programu to jedno, drugie to późniejsze wsparcie i bieżąca pomoc. Zarówno testując jak i decydując się na program Comarch ERP Optima użytkownicy mają dostęp do szerokiej palety pomocy. Począwszy od wszelkiego rodzaju samouczków. Następnie filmów instruktażowych a skończywszy na pomocy telefonicznej specjalistów Comarch. Biorąc pod uwagę zmiany w przepisach…
Dowiedz się więcej
Najnowsza wersja Comarch ERP Optima 2021.4.1. właśnie miała premierę. Użytkownicy programu mogą korzystać z takich funkcji jak wyliczanie zaliczek i deklaracji CIT-8(30) dla spółek komandytowych. Ponadto wysyłać plik JPK_EWP(2). Dodatkowo pojawiła się również możliwość współpracy z drukarkami fiskalnymi przez sieć LAN.
Program Comarch ERP Optima to rozwiązanie dla biur rachunkowych, które usprawnia codzienna pracę kancelarii i doradców podatkowych. A dzięki sztucznej inteligencji i robotyzacji pozwala wykonać operacje seryjne. Do tego właśnie typu zadań służy moduł biuro rachunkowe, ale nie tylko. Na uwagę zasługują również IWD (Internetowa Wymiana Dokumentów) oraz OCR. Dzięki którym praca działu księgowego zyskuje zupełnie nową jakość.
11 czerwca zapraszamy na specjalną edycję Kongresu dla biur rachunkowych. Spotkanie online dedykowane jest dla doradców i kancelarii podatkowych.
Czym charakteryzuje się nowoczesne biuro rachunkowe. I dlaczego jedno biuro ma przewagę konkurencyjną nad drugim. Czy jest to kwestia obsługi klienta czy raczej korzystania z nowoczesnych narzędzi informatycznych. Na przykładzie programu Comarch ERP Optima postaramy się pokazać, jak wzmocnić przewagę konkurencyjną. I w jaki sposób stać się nowoczesnym biurem rachunkowym.
W najnowszej wersji Comarch ERP Optima 2021.4.1. można naliczyć zaliczki i deklaracje CIT-8(30) dla spółek komandytowych. Wyślemy również plik JPK_EWP(2). A dodatkowo producent Comarch umożliwił komunikację z drukarkami fiskalnymi poprzez sieć LAN.
Aplikacja Comarch PPK ma nowe funkcje. W związku z połączeniem AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z UNIQA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. Przede wszystkim chodzi o ułatwienie korzystania z aplikacji i bezplikową wymianę danych.
Wypełnij formularz aby zamówić wersję ONLINE OPTIMA
Najnowsze komentarze