Comarch IBARD

Comarch-IBard-backup

Chcesz aby dane Twojej firmy oraz Twoje dane osobiste były bezpiecznie przechowywane w polskiej chmurze? Poznaj narzędzie do backupu danych – Comarch IBARD. 

IBARD-Color-Bacground-L

Oferta standardowa - roczna

Poniżej możecie zapoznać się ze wszystkimi wariantami oferty na backup danych Comarch IBARD w wersjach rocznych oraz miesięcznych. Pod cennikami możecie znaleźć szerszy opis funkcjonalny tego rozwiązania.

300 złotych netto rocznie
100 GB
2 użytkowników
narzędzie dla mikro przedsiębiorców
backup 2 baz danych*
kopia zapasowa plików i folderów
aktywne linki – limit 100
harmonogram zadań backupu
dostępność przez stronę, aplikacje desktop i mobilną
osobisty klucz szyfrujący
szyfrowana transmisja danych
*Dodatkowa baza danych 25 zł netto rok

Oferta standardowa - miesięczna

30 złotych netto miesięcznie
100 GB
2 użytkowników
narzędzie dla mikro przedsiębiorców
backup 2 baz danych*
kopia zapasowa plików i folderów
aktywne linki – limit 100
harmonogram zadań backupu
dostępność przez stronę, aplikacje desktop i mobilną
osobisty klucz szyfrujący
szyfrowana transmisja danych
*Dodatkowa baza danych 25 zł netto rok

Cennik Comarch IBARD dla klientów Comarch ERP

240 złotych netto rocznie
10 GB
do 5 użytkowników
kopia zapasowa nielimitowanej liczby baz danych
backup plików i folderów
harmonogram zadań kopii zapasowych
dostępność przez stronę internetową, aplikację desktop i urządzenia mobilne
indywidualny klucz szyfrujący
zaszyfrowana transmisja danych
wersjonowanie plików (do 20 wersji)
synchronizacja danych
zaawansowane udostępnianie
komunikaty e-mail o statusie backupu
kopia zapasowa lokalizacji sieciowej

Funkcjonalność Comarch IBARD

Comarch IBARD to narzędzie, które oferuje bezproblemowe i bezpieczne tworzenie kopii zapasowych danych z różnych urządzeń, w tym stacjonarnych i mobilnych. Dzięki tej aplikacji użytkownicy mogą nie tylko synchronizować i zabezpieczać dane za pomocą szyfrowania, ale także efektywnie udostępniać je innym osobom zarówno wewnątrz, jak i poza organizacją.

Zaufana kopia zapasowa danych biznesowych

Comarch IBARD, oprócz tworzenia kopii zapasowych baz danych MS SQL i PostgreSQL, oferuje całkowicie zautomatyzowaną opcję tworzenia kopii zapasowych plików i folderów, niezależnie od tego, czy znajdują się one na lokalnym komputerze, czy w sieciowej lokalizacji dostępnej przez protokoły FTP i SMB.

Zaawansowany, ale intuicyjny system planowania backupu umożliwia tworzenie nieskończenie wielu konfiguracji zadań kopii zapasowych.To rozwiązanie jest na tyle proste w obsłudze, że nawet bez wsparcia działu IT pracownicy mogą samodzielnie konfigurować zadania backupu, zarówno z komputera stacjonarnego, jak i urządzenia mobilnego.

Zabezpieczone przechowywanie i dzielenie się danymi

Aplikacja Comarch IBARD umożliwia zabezpieczone przechowywanie plików w obszarze chmurowym. Wykorzystanie protokołu SSL zapewnia, że podczas połączenia dane są szyfrowane, co gwarantuje ich bezpieczeństwo, nawet jeśli łączysz się z innego urządzenia poprzez naszą aplikację internetową.

W aplikacji możesz również bez obaw udostępniać pliki swoim współpracownikom. Gdy potrzebujesz przekazać materiały klientom, masz możliwość stworzenia i wysłania prostego linka do wybranego pliku lub folderu. Co więcej, istnieje opcja dodatkowego zabezpieczenia danych hasłem oraz ustalenia terminu, do którego będą one dostępne do pobrania

To nie wszystko!

Synchronizacja w obie strony

Funkcja synchronizacji (Comarch IBARD Sync) umożliwia ci pracę nad dokumentami w czasie rzeczywistym na każdym urządzeniu. Możesz modyfikować pliki znajdujące się w folderze SYNC na swoim smartfonie, a wprowadzone zmiany będą natychmiast widoczne w chmurze oraz dla osób, które mają dostęp do tego pliku.

Kontrola wersji plików

Comarch IBARD oferuje możliwość kontroli wersji plików. Dzięki temu z łatwością możesz przywrócić wcześniejsze wersje dokumentów. Masz możliwość pobrania poprzednich wersji bez zastępowania aktualnej, a zbędne pliki możesz usunąć.

Współdzielenie danych w chmurze

Współpracuj z zespołem nad danymi, wymieniając je szybko i efektywnie, prawie jak w ‘czasie rzeczywistym. Szybka wymiana dokumentów między oddziałami, ustalanie grup i uprawnień, a także możliwość podziału głównego konta na wielu użytkowników to tylko kilka z funkcji Comarch IBARD, które ułatwiają pracę zespołową w firmie.