Twoja firma może skorzystać z polskiej chmury – Comarch Cloud!
Comarch jest rodzimym przedsiębiorstwem, co gwarantuje, że serwery oraz Twoje dane są przechowywane i przetwarzane w Polsce. Otrzymujesz wsparcie w ojczystym języku. Nasze aplikacje “na żądanie” – oferowane w formie SaaS – są tworzone i nadzorowane przez polskich ekspertów, zawsze w zgodzie z polskim prawem. Dlatego odkryj już dziś innowacyjne oprogramowanie, które pomaga w zarówno typowych, jak i unikalnych procesach biznesowych. W rzeczywistości Comarch Cloud ekspresowe implementacje, płatności w modelu subskrypcyjnym i bezproblemowa obsługa, oraz działanie zawsze na aktualnym oprogramowaniu.
Comarch Cloud to wiele różnych aplikacji oraz programów dostępnych w bezpiecznej, polskiej chmurze dla firm. Poniżej prezentujemy Wam najważniejsze z nich:
Usługa hostingowa Comarch to spersonalizowane, wszechstronne podejście skrojone na miarę unikatowych potrzeb naszych Klientów. Oczywiście składa się z platformy sprzętowej zlokalizowanej w centrum danych Comarch oraz dzierżawy niezbędnych licencji od zewnętrznego dostawcy systemu operacyjnego Windows Server. Jednocześnie cena nie obejmuje licencji na dostęp RDP i SQL dla maszyn wirtualnych z tym systemem operacyjnym. Dodatkowo zapewnione są również dodatkowe usługi zarządzania i operacyjne, takie jak publiczne adresy IP, tunele S2S VPN i zdalny dostęp VPN dla użytkowników.
Comarch IBARD stanowi zaawansowaną usługę zapewniającą możliwość backupu online, a także bezpieczne składowanie i dzielenie się rozmaitymi typami danych. Oprócz tworzenia kopii bezpieczeństwa dla baz danych MS SQL i PostgreSQL, program oferuje funkcję backupu dla dokumentów i katalogów. Przechowywane na stacjach roboczych lub dostępnych poprzez protokoły FTP i SMB w sieci. Dodatkowo intuicyjny i regulowany mechanizm tworzenia zadań kopii zapasowych umożliwia personalizację harmonogramu przesyłania danych do autoryzowanej Chmury Comarch. Jednocześnie aplikacja umożliwia również współdzielenie dokumentów z opcją zabezpieczenia dostępu przez hasło lub wygenerowany klucz kryptograficzny.
Niewątpliwie to propozycja dla małych i średnich przedsiębiorstw, które pragną sprawnie i bezproblemowo przeprowadzać analizy swoich danych zgromadzonych w systemach ERP. Oczywiście aby odbywało się to niezależnie od tego, czy używają oprogramowania Comarch ERP czy innego. Jednocześnie w skład tego pakietu wchodzi dostęp do schematów analitycznych, obejmujących: obszar handlowy, procesy płatnicze, zarządzanie logistyczne.
Predefiniowane raporty i pulpity nawigacyjne umożliwiają menedżerom i właścicielom firm codzienną analizę sprzedaży i zakupów. Dodatkowo możliwe jest zarządzanie należnościami i zobowiązaniami, zarządzanie rentownością według działu i regionu, monitorowanie czasu pracy pracowników, listy płac i zapasów.
Bez wątpienia Apfino to platforma zaprojektowana do kompleksowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Przedsiębiorcy uzyskują tu dostęp do szerokiego spektrum usług, mających na celu wsparcie finansowej płynności ich działalności. Jednocześnie proces rejestracji na platformie nie wiąże się z żadnymi opłatami, a interakcja z dostępnymi opcjami finansowymi jest zrozumiała i komfortowa. Obecnie możliwe jest zlecanie windykacji zaległych faktur lub finansowanie zaległych faktur za pomocą usług faktoringowych. Niewątpliwie platforma stale się rozwija i w niedalekiej przyszłości dostępne będą kolejne usługi dla firm.
Obecnie faktury można wystawiać i wysyłać do księgowego z poziomu smartfona.
Comarch MOJE BR to darmowy program do fakturowania i komunikacji z księgową. Jednocześnie wystarczy szybki rzut oka na aplikację desktopową, aby dowiedzieć się o aktualnym stanie płatności w firmie. Możesz dodać dokumentację wydatków do oprogramowania, robiąc zdjęcie faktury. Oczywiście ta bezpłatna aplikacja do fakturowania jest przeznaczona dla małych firm i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, które potrzebują mobilnego narzędzia do fakturowania i wprowadzania dokumentów wydatków, aby odnieść sukces i zmaksymalizować oszczędność czasu.
Comarch e-Sprawozdania Standalone to narzędzie umożliwiająca dużym firmom, MŚP, mikroprzedsiębiorstwom, organizacjom pozarządowym, podmiotom prowadzącym skonsolidowaną sprawozdawczość finansową oraz emitentom papierów wartościowych sporządzanie i zarządzanie elektronicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z najnowszymi zaleceniami Ministerstwa Finansów. Jednocześnie oferuje elastyczność pracy nad e-sprawozdaniami finansowymi niezależnie od wykorzystywanego systemu ERP. Dodatkowo informacje potrzebne do stworzenia raportów mogą być importowane z arkuszy kalkulacyjnych, pliku JPK_KR, lub w razie potrzeby, wprowadzane manualnie.
Comarch TNA to zaawansowany system przeznaczony do monitorowania i zarządzania czasem pracy, delegacjami i urlopami. Jednocześnie wspiera zarządzanie innymi aspektami związanymi z zatrudnieniem w przedsiębiorstwie. Dodatkowo narzędzie Comarch TNA (Time and Attendance) funkcjonuje dzięki synergii urządzeń Comarch TNA Gateway/Comarch TNA Gateway Plus oraz dedykowanej aplikacji mobilnej i internetowej. W rzeczywistości system Comarch TNA pozwala na monitorowanie czasu pracy zarówno w biurze, jak i zdalnie, za pomocą kart zbliżeniowych, aplikacji na smartfony lub manualnego wprowadzania czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy każdego dnia. Poprzez elastyczne zasady ustalania grafików, menedżer ma możliwość opracowania planu pracy, który idealnie odpowiada na potrzeby jego zespołu. Jednocześnie, system zapewnia zgodność układanych harmonogramów z przepisami zawartymi w polskim Kodeksie Pracy.
Obecnie w skład rozwiązań Comarch Cloud wchodzi również Comarch Shipping. To rozszerzenie funkcjonalności systemów Comarch ERP, umożliwiające interakcję z oprogramowaniem firm kurierskich w celu efektywnego przygotowania i procesowania listów przewozowych oraz zarządzania wysyłkami. Niewątpliwie proces ten jest zautomatyzowany dzięki wykorzystaniu danych handlowych bezpośrednio importowanych z systemów Comarch ERP.
Obecnie najważniejsze funkcje oferowane przez Comarch Shipping obejmują:
Obecnie jednym z rozwiązań wchodzących w skład Comarch Cloud. jest Comarch e-Sale. To przejrzysta usługa umożliwiająca łączność z renomowanymi platformami handlowymi, takimi jak Allegro, eBay, oraz Amazon. To innowacyjne narzędzie pozwala na eksponowanie produktów dostępnych w systemie Comarch ERP na wiodących platformach handlu internetowego. Oczywiście wszystkie transakcje wynikające z ofert aukcyjnych są widoczne w panelu sterowania i dzięki pełnej integracji z systemem ERP. Dlatego są one automatycznie synchronizowane i przekazywane do odpowiedniego systemu w celu dalszego przetwarzania zamówienia.
Jednocześnie Comarch e-Sale zapewnia dostęp do kompleksowego widoku wszystkich aukcji, włączając te utworzone bezpośrednio na platformach handlowych lub poprzez inne środki integracji. Dodatkowo aukcje te mogą być skojarzone z produktami z systemu ERP. Bez wątpienia pozwala na automatyzację procesów zarządzania aukcjami, w tym aspektów takich jak strategia cenowa czy dostępność w magazynie. Oczywiście jeśli chcecie poznać pełnię możliwości tych rozwiązań i aplikacji możecie już dziś umówić się na bezpłatną prezentację. Dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Wypełnij formularz aby zamówić wersję ONLINE OPTIMA
Klikając "Zamów demo online", oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.